Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Beauty Ηaul No 1... Ιανουαριος 2015

Xρόνια Πολλα ,Καλή Χρονιά με Υγεία και ευτυχία σε εσάς και την οικογένεια σας.
Εύχομαι το 2015 να είμαστε περισσότερο ανθρώπινοι με θετική σκέψη,λιγότερο θυμό και περισσότερη αυτοκριτική η οποία βοηθάει στο να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.
Οι αγορές που έχω κάνει είναι του προηγούμενου έτους και συγκεκριμένα του μήνα Νοεμβρίου -Δεκεμβριου αλλά λόγο φόρτου εργασίας δεν κατάφερα να σας τα δείξω. 
Το πρώτο προιόν που θα σας δείξω είναι το ελιξήριο επανόρθωσης Luxe Oil απο την εταιρεία Wella professionals
Πρόκειτε για ένα συνδιασμό ελαίων (argan oil,jojoba και αμυγδάλου) τα οπόια μεταμορφώμουν την υφή της τρίχας.Η υφή των μαλλιών γίνεται έως 10 φορές πιο λεία με μία μόνο εφαρμογή.
3 φορές περισσότερη προστασία της κερατίνης της τρίχας, χαρίζοντας άμεση απαλότητα μεγάλης διάρκειας.Χαρίζει στα μαλλιά υγιή όψη και φυσική ομορφιά.Μου το πρότεινε η κομμωτριά μου για τις ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών μου και απο τον λίγο καιρό που το χρησιμοποιώ είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη.Η τιμή του ειναι στα 9.90 ευρω τα 30 ml.
Ένα ακόμη προιόν μαλλιών το οποίο και βρήκα σε σετ δώρου στα καταστήματα carrefour είναι το νέο σαμπουάν  απο την νέα σειρά  Pantene Expert AgeDefy το οποίο περιείχε ένα σαμπουάν 250ml  και ένα ορό ενίσχυσης για την πυκνότητα της τρίχας.

Η τιμή του ήτανε στα 9 ευρώ και αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήτανε ο ορός που περιείχε το πακέτο ο οποίος χρησιμοποιείτε στις ρίζες των μαλλιών(δεν ξεβγάζετε ) και βοηθάει στην πυκνότητα τους.
Ενα πολυ αγαπημένο καθαριστηκό τζελ προσώπου ειναι το Diadermine No 110 για πρόσωπο και μάτια.
Η τιμη του είναι στα 5.10 ευρώ αλλα λόγω εορτών το βρήκα στα carrefour -30% όπου και αγόρασα και back up αλλα δύο προιόντα. Καθαρίζει αποτελεσματικά το δέρμα και τα μάτια και αφήνει την επιδερμίδα πολυ μαλακή.Μου αφαιρεί ακόμη και τα αδιάβροχα προιόντα και δεν έχω νίωσει κανένα ερεθισμό στα μάτια (εχω τρομερή ευαισθησία στα μάτια).
Ενα ακόμη καθαριστηκό που αγόρασα ειναι το clarifying foaming wash απο την εταιρεια Juliette Armand το οποίο το χρησιμοποιώ κυρίως το πρωί για να απομακρύνει ολη την λυπαρότητα που έχει βγάλει το δέρμα μου κατά την διάρκεια της νύχτας και γιατί καθαρίζει σε βάθος.H τιμή του είναι στα 19.50 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε στο e-shop της εταιρειας εδώ.
 Αφου διάβασα παρα πολλές κριτικές σε blog για τις μάσκες της Αpivita αγόρασα την face mask with sea lavender  στην τιμή των 10 ευρώ (40 ml)  απο φαρμακείο της γειτονιάς μου.
Πρόκειτε για μάσκα ενυδάτωσης και δροσιάς με θαλάσσια λεβάντα με 91% φυσικά συστατικά..Ελαφριάς υφής και κατα την γνώμη μου απευθύνετε σε νεαρές ηλικίες.Δυστυχώς δεν καλυψε τις ανάγκες του δικού μου δέρματος και θα πρέπει να αναζητήσω καποια αλλη μάσκα για βαθιά ενυδάτωση. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει οτι είναι ένα εξαιρετικό προιόν.
Άλλο ένα προιόν που το βρήκα τυχαία στα hondos center  είναι το Beauty Formula Anti-Wrinkle Eye Gel Patches. Tο τελευταίο διαστημα νιώθω την περιοχή γύρω απο τα μάτια μου πολυ θαμπή ,αφυδατωμένη και κουρασμένη .Επειδή εχω ξεφύγει λογο ηλικίας απο την πρόληψη έψαχνα εδώ και καιρό κάτι πιο δραστικό για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών ,πέρα απο την καθημερινή μου κρέμα.


Περιέχει τρία φακελάκια το κουτί ,τα οποία το κάθε ένα περιέχει δυο patches.Tα τζελ επιθέματα  είναι σχεδιασμένα για να μειώνουν την εμφάνησει των γραμμών και των ρυτίδων γύρω απο την ευαίσθητη περιοχή των ματιών.Περιέχει γλυκερίνη(ενυδάτωση) και ρετινόλη η οποία εχει αντιρυτιδική δράση.Τα χρησιμοποιούμε δυο φορες την εβδομάδα για τριάντα λεπτά αλλα μπορούμε να κοιμηθούμε και με αυτά αλλα δεν πρέπει να ξεπεράσουμε τις 12 ώρεςΤα έχω χρησιμοποιησει μία φορά και είναι ένα προιόν που εχει μπεί στην λίτσα των πολύ αγαπημένων και θα το αγοράζω συνέχεια.Η τιμή του κουτιού είναι στα 4.18 ευρώ.
Εδω θα κλέισω αυτό το ποστ  και σύντομα θα σας δείξω τις υπόλοιπες αγορες μου στο haul no2 που θα ακολουθήσει.
Θα περιμένω τα σχόλια σας για τα προιόντα που εχω αγοράσει,αν τα έχετε δοκιμάσει θα ήθελα να γνωρίζω την άποψη σας.
Εώς την επόμενη ανάρτηση μου σας φιλώ γλυκά ...Χρύσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου